Support

Bricad-support-cntntHet goed gebruiken van een computersysteem is niet eenvoudig. Vaak beheers je als gebruiker alleen die onderdelen die je dagelijks gebruikt. Toch kom je als gebruiker regelmatig dingen tegen die je eigenlijk ook zou moeten kunnen uitvoeren. Te denken valt hierbij aan het instellen van een printer, het installeren van een programma, het opnemen van een programma in een menu, het kopiëren van bestanden, het maken van back-up’s, het verwijderen van bestanden van de harde schijf, het beheren van netwerken enz. enz.

Om u bij dit soort problemen te helpen biedt ‘Bricad Automatisering’ u de mogelijkheid om een Service & Support abonnement ‘Begeleiding Computer-gebruik’ af te sluiten, waardoor u ten allen tijden kunt beschikken over deskundige hulp bij het oplossen van uw problemen. Met dit abonnement is zeer flexibel opgesteld en wordt geheel op uw situatie afgestemd.

Samen met u wordt besproken hoe u uw probleem op kunt lossen. Het is de bedoeling dat u vervolgens uw probleem onder begeleiding zelf oplost, waardoor u in de toekomst niet meer afhankelijk zult zijn van derden.

U kunt bij ons terecht voor de volgende diensten :

Systeembeheer
De aanwezige hard- en software wordt planmatig geïnventariseerd en gedocumenteerd. Uw systeem wordt snel en accuraat beheerd.

Service & Support Begeleiding Computer-gebruik
Met deze service bent u gegarandeerd van een continue ondersteuning bij het gebruik van uw hard- en software.

Oplossen specifieke automatiseringsproblemen
Jarenlange ervaring in automatiseren voor het MKB geeft ons de kennis om voor elk automatiseringsvraagstuk een passende oplossing te vinden.

Hulp bij het gebruik van internet
Met praktische tips en hulp leert u om met uw organisatie zo optimaal mogelijk gebruik te maken van internet.

Maken van huisstijlen
Standaarddocumenten helpen u efficiënter te werken en zorgen voor een éénduidige huisstijl (lay-out).

Voor aanvraag informatie: support@bricad.nl