Service en Supportabonnement ‘Begeleiding Computer-gebruik’

Om u bij allerlei problemen met betrekking tot het gebruik van uw PC en/of uw netwerk te helpen biedt ‘Bricad Automatisering’ u de mogelijkheid om een Service & Support abonnement ‘Begeleiding Computer-gebruik’ af te sluiten, waardoor u ten allen tijden kunt beschikken over deskundige hulp bij het oplossen van uw problemen. Samen met u wordt besproken hoe u uw probleem op kunt lossen. Het is de bedoeling dat u vervolgens uw probleem onder begeleiding zelf oplost, waardoor u in de toekomst niet meer afhankelijk zult zijn van derden.

Hoe werkt een Service & Support abonnement ‘Begeleiding Computer-gebruik’

U sluit een serviceovereenkomst af voor een bepaald aantal uren begeleiding per jaar. Elke keer dat u problemen heeft met uw computer kunt u contact met ons opnemen, waarna een afspraak gemaakt wordt om uw probleem op te lossen. Wij nemen ongeveer één keer per maand (indien nodig vaker) contact met u op om te vernemen of alles naar wens verloopt en of er nog zaken zijn, die aandacht behoeven. U kunt kiezen uit de onderstaande Service & Support abonnementen:

Support Abonnement Support
1
2
3
4
5
1 uur
3 uur
5 uur
10 uur
20 uur

Bij het afsluiten van een Service & Support abonnement betaalt u het afgesproken aantal uren (op jaarbasis) tegen een afgesproken uurtarief. Indien u, in een jaar, meer dan het afgesproken aantal, uren begeleiding nodig heeft, betaalt u, gedurende de looptijd van het abonnement, hiervoor het bij de serviceovereenkomst horend uurtarief. Uren die niet gebruikt worden, kunt u meenemen naar het volgende contracts-jaar.

Voordelen Service & Support abonnement

  • Storingen/problemen/vragen worden op afroep opgelost.
  • Geen reiskosten bij een afstand van minder dan 20 km vanaf ons kantoor. Indien de reisafstand groter is dan 20 km, wordt de eerste 20 km niet in rekening gebracht.
  • Telefonische support op werkdagen van 8.30 uur tot 18.00 uur.
  • Voorrang bij maken supportafspraken.
  • Gedurende de looptijd van het servicecontract korting op het uurtarief.
  • Indien nodig recht op vervangende apparatuur (mits er een goede back-up aanwezig is).
  • Mogelijkheid tot support op afstand (Remote Controle).
  • Servicecontract kan tevens gebruikt worden voor specialistische werkzaamheden, zoals bv support t.b.v. Exact/Linux/Exchange), waarbij er korting verleend wordt over het uurtarief van de specialist.

Het is ook mogelijk zonder serviceovereenkomst begeleiding te krijgen. U betaalt dan een uurtarief van € 75,-/€ 95,- , met een minimum van € 40,- per keer en indien er iemand bij u moet komen een reiskostenvergoeding van € 0,50 per verreden kilometer.

Voor aanvraag informatie: support@bricad.nl